فقط باش ...





·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥

فقط باش ...

همین که هستی ، باش

همین که سایه ات هست ، کافیست

برای یک عمر آرامشم ...!

فقط باش

حتی همین قدر دور !!!!!!!

 

 

 

به هیچ روزی پس ات نمیدهم

به هیچ ساعتی

هیچ دقیقه ای

به هیچ

سخت چسبیده ام تمامت را ...



 

و من از تمام آسمان یک باران میخواهم

  و از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو

یک دست که قفل شود در دست من ...

 


  

چقدر دوست دارم با خیال راحت

یک نفس عمیق بکشم

نفسی که پر باشد

از بوی آرامش وجود تو !!!!!


 

 دلم میخواهد حسادت کنم به خودم

بگو که تمام تو مال من است !!!

 

 




+ O_o 2 / 7 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ hasti -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 32020
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد